Muat turun PUBG Mobile versi Korea 32bit kemas kini

Muat turun PUBG Mobile versi Korea 32bit kemas kini

PUBG versi Korea 32-bit, muat turun PUBG Korea 32-bit dan jalankan mana-mana penggodam yang anda mahukan, syarikat PUBG untuk melindungi permainan dari peretasan, saya memuat turun PUBG di Play Market 64-bit supaya anda tidak menjalankan sebagai penggodam, anda boleh memuat turun permainan PUBG 32-bit dari sini untuk menjalankan mana-mana penggodam dengan mudah.

Muat turun PUBG Mobile versi Korea 32bit kemas kini

Pertama, apakah permainan Korea PUBG

Mod permainan utama dimulakan dengan 100 pemain di pesawat perang terbang di atas kepala.
Pilih tempat anda melompat dari kapal terbang.
Selepas itu, anda harus mengumpulkan senjata dan tambahan untuk membantu anda bertahan.
Semua 100 pemain adalah mangsa dan pemburu dalam permainan
 Dan anda mesti menjadi mangsa terakhir yang menang.
...
Pemain yang ingin berhibur di tempat pertama cenderung menyerang dan bertarung lebih banyak,
 Walaupun ini menimbulkan lebih banyak risiko, tentu saja,
Ini bermaksud bahawa mereka memperoleh lebih banyak pengalaman dalam pertempuran dan menjadi lebih mampu bertahan hingga akhir dan benar-benar menang seiring dengan masa.

Penjelasan memuat turun dan memasang PUBG Korea 32-bit dari pautan

Setelah memasukkan pautan muat turun PUBG 32-bit, halaman akan dibuka dengan anda seperti yang ditunjukkan dalam gambar.

Muat turun versi Korea kemas kini PUBG

Anda akan memuat turun fail pertama, abk, dan memuat turun fail opp pada peranti, kemudian hapus permainan yang anda miliki terlebih dahulu, pasang fail abk dan buka permainan. Biasanya, ia akan meminta anda memuat turun fail opp, dan sudah tentu anda memuat turunnya. Anda akan menyalin fail opp dari muat turun dan pergi ke fail Android, dan kemudian anda akan pergi ke fail bernama opp, anda akan memasukkan dan melihat nama fail yang tertulis di opp fail yang anda muat turun. Sebelum itu, anda akan mendapati failnya kosong. Salin fail opp yang anda muat turun dan jalankan permainan lagi. Ia akan berfungsi dengan anda, saya tahu bahawa penjelasannya sukar, tetapi saya membuat penjelasan video untuk anda di YouTube untuk lebih memahami.

Penyelesaian untuk masalah hack tidak berfungsi pada mesin fotokopi

Orang yang telah mengemas kini permainan dari Play Store, penggodam tidak akan berfungsi dengan anda, mana-mana penggodam kerana permainan itu dimuat turun di kedai 64-bit. Masukkan muat turun permainan 32-bit untuk bekerja dengan anda, mana-mana penggodam dari sini
Muat turun pubg global 32 bit
Tekan di sini.

Penjelasan di Youtube

untuk memuat turun permainan PUBG MOBILE 32 bit & nbsp klik di sini
...
Untuk memuat turun fail PUBG 32 obb global, klik di sini
...
Untuk memuat turun fail obb PUBG Korea 32-bit, klik di sini
...
Ambil perhatian bahawa anda perlu memuat turun fail APK Selain itu, fail OPP dan pasang fail APK pertama, kemudian alihkan fail OPP ke dalam fail Android.

Pautan komunikasi dan sokongan

Pautan ke laman Facebook kami
https://m.facebook.com/abuduke1/
Pautan Telegram
https://t.me/abodokh

Perkataan khusus subjek

muat turun kemas kini baru 32bit pubg korea, muat turun pubg korea, muat turun 32-bit pubg global, kemas kini baru 32-bit pubg, muat turun kemas kini baru 32bit pubg global, bagaimana memuat turun kemas kini baru 32bit pubg, muat turun pubg mudah alih 32bit untuk android
, muat turun kemas kini pubg Korea 32-bit, 32bit pubg baru, muat turun pub Korea dan antarabangsa 32-bit, muat turun pub Korea, muat turun pub Korea 32bit musim 
, muat turun kemas kini pubg 32-bit terkini , muat turun pubg global, muat turun kemas kini pubg 32bit , pubg korea, muat turun pubg korea 32 bit.

m_zen

لا تنسي الاشتراك في قناة اليوتيوب الخاصة بالموقع للمزيد من الشروحات.

اذا كان لديك استفسار اترك تعليق

إرسال تعليق (0)
أحدث أقدم